Blue6172 Ben 2 düşük yaptım 3. Hamileliğim doktor bu iğneden verdi hergun vuruyorum çok korkuyorum birşey olacak diye 😕😕😕
Kubraekn Blue6172 olmaz Allahın izniyle benimde 2 düşükten sonra 3. Gebeliğim 29 haftalık olduk çok şükür hiç bi sıkıntımız yok , Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayıda nasip eder inşallah😊
Blue6172 Kubraekn inşallah canım o kadar çok korkuyorum ki 6+3 zamanda geçmiyor kalp atışını kaçıncı haftada duymuştun 😙
Kubraekn Blue6172 yanlış hatırlamıyosam7-8 . Haftada vajinal muayenede duymuştum canım kalp atışlarını☺