İyi geceler güzel anneler
12haaftalık hamileyim dün 2li tarama testi için ultrasona girdim çok şükür bütün ölçümleri normal çıktı ama bebeğimin karnının alt tarafında mesaneye yakın bi yerinde doktor kiste benzer birşey olduğunu söyledi ultrasonda bizde görebiliyorduk baya belli oluyordu yani. Alışmadığım bi görüntü dedi hatta. kan tahlilide cıktıktan sonra tekrar kontrole gelmemi bebeğin henüz çok küçük olduğunu söyledi, biraz daha büyüsün tekrar bakalım kontrole gelince dedi. Bu durumu yaşayan varmı aranızda eşimde bende çok tedirginiz inşallah önemli bişey değildir...:( bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim