Ezgi_Deniz çok tşkr ederim 😍 darısı sanada inşllah spinal ve epituralın farkını bende çok bilmiyorm ikiside belden uyuşturmalı sonçta ve gerçekten korkulacak hiçbişiy yokmş ben ameliyattananeye Aglayayak girdim bni skinleştirmeyr çalıştlaar sonra belden igne yaptılar o igneyi bazıları öyle abartmıştı ki yok bilmem takarken elektrik çarıyo gibi korkunç korkunç söylentilerden ben çok aşırı korkmşm ama damar yolu bile daha çok acıtıyor bele vurulan igned3n artık sen düşün. O anda zaten alt kısmın uyuşuyo ve hiçbirşy hisstmedm. Ve birqz genel istedm o ortamdan dolayı bana birqz genel verdikten snra bebegimim sesiyle uyandm ve o ara ameliyat devam ediyordu tabi bişiy hissetmedim 😍 bebegi mi giydirip yanıma getirdiler ve yarabbim şükürler olsn dedim rabbim isteyen herkese nasip etsin o anı🤲🤲🤲