Ah ah çok şükür geçti benimkiler. İştahım kapalı acıkınca midem bulanıyo bişeyler yiyorum bu seferde midem yanıyordu. Bu ikilemde geçti günlerim. Geçecek sabret. Eve çok tıkılma mesela sandviç yapıp yürüyüşe çık sağa sola bakınırken onu ye. Ben evde tek olduğum günler depresyon modunda geçiyordu. Anneme geliyordum hemen dünyaları yiyordum hiç hastalanmıyordum 😂