Gizmogram Merhaba, 9 haftalık gebeyim geçen gün tam kan ve idrar sayımı yaptırmıştım. İdrarımda protein sonucumda 30(+1) yazıyor. Lökositimde sınırdan biraz fazla. Bu durumu yaşayan olduysa paylaşımlarınızı rica ediyorum hanımlar🙏🏻
Anneadayimrv Gizmogram onemli bi durum cnm 12 haftada cikti bende snra +3 oldu nefroloji takibe aldi. Asla ihmal etmemeni ,bol su icmeni ve surekli tansiyon takibi yapmani oneririm. Malesef bebek icinde anne icinde ciddi riskler yaratabiliyo. Umarim saglicakla kavusursunuz
Gizmogram Anneadayimrv amin 🤲🏻 güzel dileklerin için teşekkür ederim canım, günde 3 lt düzenli su içen bi insanım aslında ama kum döküyormuşum doktorum vücut kendisi üretiyor dedi. Serum takıldı birazdan idrar kültürü vereceğim.