funnymum benim de pazartesi nst var. Sanırım suyuma ve bebek hareketlerine bakılacak. Kasılmalar için daha erken diye düşünüyorum. Genelde nst onun için diye biliyordum. Başından beri çok hareketli değil bizim ki, ama şimdi artması gerekirken daha da azaldı gibi hissediyorum. Sizin için de , belki bu ara çok yorgunsanız geçici olarak azalmış olabilir. Bir sıkıntı yoktur inşallah bebişlerde. İnsan huzursuz oluyor