Btldndar Meraba arkadaşlar biz 23+3 olduk ve oğlum olacak bir türlü ne isim koyacağımıza karar veremedik karar verebilen annemiz varmı 😊
Btldndar Yesim_Ikra inşallah sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız sağlıcakla gelsin bebişlerimiz😍
Nursen60 32 + 3 haftalığım hala isim bulamadık.. aslında Sancar Efe güzel isimde eşim iki isim istmyr tek isim olarak Sancar ı beğeniyor ada çok ağır diyor biz daha şu da olur diyemiyoruz
Sunay10_ Gunes1995 benim kayınbabamın adıda Asım koymak istiyorum yanına uygun isim bulamadım şimdi sizde gördüm güzelmiş