Merhaba arkadaslar gen testi yaptirmaya karar verdim , suresi var mi suan 13+2 yim bir hafta sonra 14+2 gibi kan verebilecegim. Christmast sebebiyle yurt disiinda labaratuarlar kapaliymis cunku. Yaptiranlar yardimci olursa cok sevinirim. 2 li yaptirdim dusuk risk cikti ama biyokimyasal deger 1/380 di doktor kombine onemli takilma dedi ama icin rht etmedi. Yas 31