Benım ilk doğumum zorunlu sezeryan oldu ikinci gebeliğim ve 32 haftalığım iki oğlumun arası 23 ay olacak nasıpse ve çok acı oluyor dikiş yerlerimde bende randevuma gittiğimde söyleyeceğim doktoruma çünkü bnm doktorum bi sorun çıkmazsa normal doğum yaptıracak