Ben üç hastane dolaşıyorum ( 2 ayrı devlet hastanesi birde özel hastane ) . Kayıt önemli değil nerden bulduysan ordan al . Çünkü sana kan testi yapıyorlar , ultrason çekiyorlar ve bunun sonucuna göre de risk belirliyorlar . Ve ben aldığım tüm sonuçları bütün doktorlara gösterdim . Sadece bir tanesi riskli dedi çok korktum . Perinatolojiye gidipte gebeliği sonlanan arkadaşlarım vardı . Doktor baktı sonuçlara seni niye gönderdiler bu testler güvenilir değil ki dedi . Broşür verdi genetik test için . ( İzmir tepecik hastanesinde bedava yapılıyor)