Senemufuk Viyanarin21 kilo durumu son gaz devam ediyor tam 20 kilo aldım ben daha tam belli değil ama sezaryene daha yatkın gibi görünüyoruz
Bsecill Viyanarin21 6,5 kilo almışım normal doğum görünüyor dedi ama henüz çatı muaynesi felan yapmadı inşallah sıkıntı olmaz normal yaparım
Mrvcbk16 Viyanarin21 35+1 den selamlarrr 🙋♀️ 15 kilo aldım normal doğum olucak kısmetse bugün kontrolümüz vardı 2752 olmuş kilosu iyi mi acaba ☺️
Esra5572 Ben cok zorlanmaya basladim nefes almakta yurumekte vs. ayrica adet sancisi gibi arada agrim oluyor geciyor siZlerde de var mi 35+0
Esraammar Esra5572 aynısı bende de oluyor yürürken batmalar oluyor normal galiba nst ye bagladılar hiç bisey cıkmadı artık ağırlaşıyoruz 😫😫 35+2 haftalığım bende 🙋🏻♀️