Bebeğim 19 Aralık Perşembe 35+5 le sezeryanla bebeğim dünyaya geldi. Yarın yani 26 aralık tam 1 haftadır yoğun bakımda. Yoğun bakım dedikleri nrmal bir oda. Başta solunm sıkıntısı vardı. Bu geçtiğimiz salı gittiğimde solunumu düzelmişti ve hiçbir cihaza bağlı değildi. Yanıma gelip doktor sarılığı çıkmış o yüzden bi hafta daha tutcaz dedi. Bebeğimi 1 haftadır orda. emzirmeye çağırmadılar herkes diyor çoktan çağırmaları gerekiyodu. Sütümü veriyolarmış ama bebek acıkmadan ağlamadan düzenli vermiyolar. Bebek beni emmeden nasıl sarılığı gidicek sizce ne ypmlıyım gidip bebeğimi almalı mıyım