Zade Prensesannesi0 gece 12 den sonra aç kal Canım .. aynı gün sezaryen olacağız Allah sağ Salim kurtarsın ikimizi 🙈
Leyla9292 Prensesannesi0 sabah kaçta olacaksınız?ben öğlen saat 1de oldum benim doktorum sabah 8den sonra birşey yiyip içme demişti.
Cengizelif Prensesannesi0 12 den sonra hiç bişey yiyip içme canım lavmanı doğumdan sonra tuvalete ve gaza cıkmazsan yapıyorlar 2 kez sezeryan doğum yaptım ve nasipse 3. CÜ yakın
bsra18- Selinsu önce değil 8 saat sonra gazını çıkarmamışsan lavman yapılıyor ki istersen onu da yaptırmayabilirsin
Prensesannesi0 Zade Selinsu hemşire öyle dedi 12 den sonra yeme dedi ama doktorum 6 saat aç kal yazmış kuzum
kaplan3 Selinsu her hastane yapmıyor oncesı soyluyor 12den sonra yeme dıe dogumdan sonra da gaz cıkmamıssa lavöan yoksa yok
bsra18- Selinsu canım zaten sezeryandan önce bi süre yemek su vs içme diyorlar mide ve mesane boş oluyor lavmana gerek yok ki sezeryandan sonra gazını çıkartabilesin ye takılır. Ama yorumdaki kişi önce yemek vs yediyse boşaltsın diye yapmış olabilirler
Zade Prensesannesi0 O zaman sizin ameliyat sabahtan olmayacak .. Öğleye doğru yapacaksa öyle demiştir çok aç bekleme diye :)
Zade Prensesannesi0 Alla alla valla biz bütün hastalarda 12 saat açlık isteriz ama bilemedim o zaman neden öyle dediğini 🤷🏼♀️
Prensesannesi0 Zade bilmiyorum ben her ihtimale karşı 12 den sonra aç kalayım demi kuzum ama çok acıkıyorum süt içsem gece sorun olur mu 2 gibi falan acaba tansiyonum düşüyor çünkü sürekli
Zade Prensesannesi0 Sıvı bişeyler içmen sorun olmaz Canım ya .. katı şeyler çok tüketmemeye bak . Gece 2 de sütünü suyunu içersin güzelce sonra bi daha bişey yiyip içme