Esraesila2019 22 haftalıgım 7 kılo aldım cok gelıyor bna ama 51 kılo ıle hamıle kaldım sızler ne durumdasınız
2cocukluhayatadogru Esraesila2019 22+4 7 kilo aldım ben de 🤷🏻♀️ Abur cubur tüketmiyorum ama iştahım çok açık🤦🏻♀️
cansuaydin Esraesila2019 bi iki hafta önce daha iyiydi açıkçası.. karnım büyüdükçe, şikayetler artıkça maalesef iştah,keyif ve kilo alma hızı azalıyor.. soylerlerdi ama inanmazdım gerçekten öyleymiş 😊
Ayshataha 17,5 haftalığım 3 kg aldım doktorum bugün bundan sonrasına dikkat edelim dedi 51 kg hamile kaldım 😃
Gulsah_krkrt Bende 28 haftalığım kızlar suan itibariyle 9 aldım sizce nasıl ? Aşırı dikkat ediyorum ama öyle her canımın istediğini yeseydim en az 15 almıştım şimdiye kadar
elmmmm9 Gulsah_krkrt 28 haftaligim 47le hamile kaldim suan 60 kiloyum ilk gebeligime göre az aldim ilk gebeligimde bu haftalarda 75kiloydum 47 kiloyla hamile kalmistim ozamnda😂
Ayshataha Esraesila2019 bilmem dikkat edim diye herhalde birde miğde bulantılarım falan gecti herşeye saldırı gibiyim kendimi firenlemem lazım
Gulsah_krkrt Esraesila2019 evet canım öyle doktorum 30 haftadan sonra haftada yarım kilo alacaksın dedi
Gulsah_krkrt elmmmm9 ay maşallah sağlıkla sıhhatle doğuralım kuzum tamam tabi ki dikkat etmek gerekli de keşke ben verebileceğimi bilsem umarım olmaz ilk gebeliğim vücudum nasıl tepki verecek hiç bilmiyorum gider mi gitmez mi 🤪