Tubacfc34 avarebirseyyah yani devlette sırf onun için yaparlarmı bilmiyorum sanmıyorum ama imkanın varsa özele git sonuçta genelde 1 saate falan çıkıyo
Bus_ak18 avarebirseyyah canım gece vakti ne acelesi var yarın sabah gidersin🤗 çift çizdiyse zaten gebelik vardır. Tebrik ederim🌹
Bus_ak18 avarebirseyyah 😂😂kıyamam sana darısı bana dua et bende 1.5 aydır istiyorum olmuyo. Sna dur diyorumda bende durabilir miydim bilmiyorum 🤷♀️
Merveeemmm avarebirseyyah bende regl günümde yapmıştım çift çizgi çıktı koyuydu ikiside bide senin gibi sancı çekiyordum ki ilk 4 5 hafta çektim o sancıyı ama geçti allaha şükür
EbruIrmakAhmet avarebirseyyah gözün aydın canım benim Allah kucağında görmeyi nasip etsin yarın git sağlam kafayla adam akıllı bi kadın Doğuma acilde ne gerek var gece gece
EbruIrmakAhmet avarebirseyyah kal kal hamilesin Allah’ın izniyle 9 ay beklemek büyük sabır işi bu geceden başla sabretmeye alışırsın 😃😘
Bus_ak18 avarebirseyyah 1.5 yıl dicektim. Çok tesekkür ederim🤗 yarın güzel haberlerini bekliyoruz ha❤