valla bu sıgara kesınlıkle kafa da bıttımı bıtıormus işk gebelıgımde ıctım allah var oglun da cok sukur bı sıkıntı olmadı masallah kolay kolay hastalanmaz bıle 🧿 simdi 7 aylık hamıleyım cok bırakıyım fılan dedım yok ıctım gecen hafta bugun yemın ettım ıcmıycem dıe ve 1 haftadır ıcmıyorum hamıle deılken 1.5 pkt ıcıodum dusunun kuaforum bıde her gelen musterıyle sohbet cay kahve sıgara o kadar cok ıcıodum kı. bu gebelıgımın son zamanlarıda ıyıce fazlalasmıstı dur demem gerek kendıme dedım cunku esım de ıcmıyor benım hatta nefret eder sen dusunmuyor olabılırsın ama o benım de cocugum ıcme dedı ayy bı zoruma gıttı ben onun annesıyım onu nasıl dusunmem dedım son bi sıgara yaktım dedım bu son sıgaram bı daha ıcmıycem 1 haftadır da ıcmedım cok sukur alıstım akıma bıle gelmıyor keske ılk andan itibaren bıraksaymısım 🤦🏼♀️