Asnb Merhaba arkadaşlar ilk doktora 5 haftalıkken gittim kist olduğunu söyledi geçer dedi doktor 8 haftalıkken de gittim hala geçmemişti çok korkuyorum ya geçmezse daha ne kadar sürede geçebilir 😢😓
Busraf44 Asnb Benim bi akrabamda da vardı hamileliği pozisyon nedeniyle sezeryan olacaktı bu sayede kisti de aldılar şükür bi sıkıntı yaşamadı
Zeynephatice07 Asnb banada var dedi ilk 3 ayda kaybolur dedi Allah’a şükür kaybolmuş inşallah sizinkide kaybolur
brcaky Benimde var yumurtlamadan önce oluşan hamile kalıncada atamamışım kisti 15 mm dedi sorun yok normal bu kist dedi doğumla en kötü adetle atıyo zaten dedi. Kistin türü önemli aslında
Busraf44 Asnb Öyle demek istemedim pozisyon zaten sezaryan olduğu için bebeği aldıktan sonra kisti de aldılar, yani kistin normal doğuma engel olup olmadığını bilmiyorum ne desem yalan olur. Gönlünüzü ferah tutun Allah yoluna koyar her şeyi 😍
Snurugur Valla ben 7+4 teyim 3 hafta önce muayene olduğumda 4 cm lik içi su dolu kist olduğunu söyledi doktorum ama 12.haftada patlar dedi
Snurugur Asnb sizin kist kaç santim bide nasıl olduğu önemli benimki içi su dolu önemsiz dedi doktor ama çikolata kisti falan var onlarda mutlaka dikkat edilmeli
Snurugur Asnb takip ettirin ama doktor önemsiz dediyse kafana takıp stres yapma her ne kadar küçücük olurlarsa olsnlsr hissediyor yavrularımız