Gmz34 üzerine yatmadığınız ve çok kullandığınız kolunuza yaptırınca kaslar daha güçlü olduğu için ağrısı hiç olmuyor.
Grip aşısını sola yaptırdım üç gün ağrıdı tetanoz sağa yaptırdım hiç ağrım olmadı.
sizin için geç ama belki başkaları okur diye yazdım. Üzerine yatmamaya Çalışın geçer bir kaç güne. Biraz kolonya döküp çok bastırmadan hafif masaj yapabilirsiniz