Jijiyan Biz 27 haftadayız, 1100 küsür olmuş, doktor gelişimi gayet iyi dedi. Ama bu bir aralık ve her bebek aynı olmuyor tabii ki. Biraz anne baba faktörü de önemli. Bebeğin doğum kilosu anne ve babanın doğum kilosuyla ilintiliymiş, doktorum öyle demişti. Bebek minyon bekleniyorsa kilosu biraz daha az gelişebilir, önemli olan sağlıklı olması 😊 doktorunuz iyi dediyse sorun yoktur 🌸