Arkadaslar 39 haftalik gebeyim sancilarim gittigimde hep duzenli cikiyor ama acilmam yoktu 3 gun once nisanim sabahtan aksama kadar geldi ondan sonrasinda bacaklarimin agrisindan ölmeye basladim suan yine sancim duzenli 2 dakikada bir acilmam olmusmudur hissettigim acikligin bir belirtisi mi