Minnakbebis Gebeligim ilki normaldi buda öyle olacak inşallah. Ben kendimi devlet hastanesinde daha güvende hissediyorum bilmiyorum neden. İlgi alakada cok aradığım birsey degil önemli olan dogru müdahalede bulunmaları öncelik bu olmalı. Yüzüme gülüp dogru müdahele yapamadiktan sonra
Cerenssn Minnakbebis ya ben açıkcası normal dogumu özel hastaneye güvenemiyorum bilmiyorum ilk gebeligim ama etrafimda ne kadar özele giden insan varsa hepsi sezeryan oldu birde ben tansiyon hastasıyım direk sezeryan demesinden korkuyorum narkozdanda korkuyorum acıkcası kaldıramıyorum
Kbraa007 Ben 2 doğumumuda özelde yaptım normal doğumdu gayet iyiydi tam tersi bende şuan devlet hastanelerinden korkuyorum kontrole devlete gidiyorum ama doğumda özele gitmek istiyorum