sndsk bebekler ilk 1 ay bizden 1 kat fazla giymek zorundalar mayıs bebeği olacağı için ince Bi yelek ve ceket al ne olur ne olmaz onların dışında ince ama uzun olan giysileri 0 3 ay al hastane çıkısı fazla alma ince battaniye falan olur fazla kalın giysi alma canım 3 6 ayı da yazlık al onu da doğumdan sonra alırsın istersen zaten kilosuna göre alış veriş daha iyi