Nes61_06 Bugun kontrole gittim tansiyonum cok yüksek cikti idrarda protein çıktı yarin sabah acil sezeryana alınıyorum 37. Haftada bebekte bi sıkıntı olurmu cok korkuyorum bilgisi olan yazsin lutfen
wita Nes61_06 bildigim kadariyla 37 den sonrası zaten günü dolmuş oluyo bi sıkınti olmaz sen icini ferah tut canım 😇
kartanesi02 Nes61_06 benim hiç bi sıkıntım olmadığı halde 37+1 de aniden sancılarım başladı ve gece acil sezeryana alındım hiç bi problem olmadı çok şükür bebeğim gayet sağlıklıydı kilosu normalse korkma benim kızım 2500 kilo doğdu 😊
Bebek_uraz Nes61_06 hiç bir şey olmaz kuzum korkma bende 38 haftalık doğum yaptım sezeryan plesanta yaşlanması vardı bende de 3800 doğdu korkma rabbim kurtarsın inşallah
Busratm Nes61_06 Bebekte bir sorun olacağını düşünmüyorum. Doktorunuz mantıklı olanı yapmış. Çünkü durdukça sıkıntı olabilir. Şimdiden geçmiş olsun
Benimguzelkiziim İçinizi ferah tutun dua edin bol bol doktorunuzla bebeğin durumunu konuştunuz mu peki
Nes61_06 Benimguzelkiziim bebekte bi sıkıntı olmadigini ama daha bekletirse problem olacağını soyledi 3 kilo suanda
Nurtennnk Haftada gelısımı tamamen tamamlanıyo cnım sanmıyorum bı sıkıntı olacagnı. Tansıyonun kaça cıktı bıde bebısın kılosu nasıl Rabbım sağlıklı sıhhatlı almayı nasıp etsn kucagına
Nes61_06 Nurtennnk tansiyonum 15 e 8 bunun haricinde idrarda protein cikti buda gebelik zehirlenmesi demek bebegi riske atamam dedi kilosu 3 kilo bebek suanlik normal
uleKseTop Nes61_06 dün bende baş ağrısı ile acile gittim tansiyonum 14/8 çıktı doktor ne idrar istedi ne bişey normal dedi parol serum verdi yolladı korkmam gerekiyor sanırım 🙄29 +5 günlüğüz daha yaa