turkan_26 Ben 5+3 günlük hamileyim yarın doktora gidecem kontrol için kalp atışını duyma şansım var mı 5+4 günlükken duyan var mı yada kalp atışını duymayınca altan bakılınca anlaşılır mı yardımcı olur musunuz ? ☺️
Nur-11 turkan_26 duyulacağını sanmıyorum 5 haftalıkken ögrendim hamile olduğumu gittiğim de bişey gözükmedi 8 haftalıkken gel kalp atışlarını duyalım dedi o zaman bebeği de gördümkalp atışını da duydum🙂
Ipek86 turkan_26 suan anca kese görünür canim, egerki günü gününe gelisim olmussa yani gec döllenme vs gibi durum yoksa 6+2den itibaren kalp atisi duyulabilinir
seydaaa6 turkan_26 ben 5 haftalıkken duymuştum devlette ilk öğrendim kalp atışı var gayet normal görünüyor dedi dinletmedi kendi doktoruma gittim ertesi gün orda dinletmişti bana, doktordan doktora değişiyor
turkan_26 Nur-11 çok şükür inşallah bizde öyle oluruz allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin çok teşekkür ediyorum ♥️😊
turkan_26 seydaaa6 bende bu pazar günü öğrendiğimde pazar günleri özelde bakmazlar diye devlete gittim bir sıkıntı yok kese var mm söyledi 10 gün sonra gelin dedi ama ben içim rahat olsun diye kendi doktoruma gidim dedim çok teşekkür ediyorum bilginiz için. ♥️😊