Kızlar ben 7+3’teyim, kalp atışımızı geçen hafta duyduk çok şükür. Aşırı bi mide bulantısı kusmam yok karnım açken ve yemek yedikten hemen sonra bulantılarım oluyor ama karnım hep şiş taş gibi 7 haftada 64ten 67ye çıktım 3 kg bianda aldım ama şişliğim çok bu da beni bi garip yapıyo salak gibi dolanıyorum. Aşırı kabızlığım da yok ama gazdan mıdır nedir bilmiyorum cok garibim 🙁