Evgin719 Kızlar 38+4 olduk bugün. Akşam 7 gibi lavaboya gittim . Bir anda suyum geldi . Durmadı. Ped taktım hemen hastaneye geldik. Yarın sabaha kadar beklicez 1cm açılma var.BekliyoruZ şimdi. Dualarınızı bekliyorum.
Esmaemenova Evgin719 sağ salim bi avazda doğurursun canim🤲🏻☺️ben sancilarini evde cekmeni tavsiye ederim hastanede zaman gecmiyor 🤦🏻♀️
Damla0x Evgin719 Umarım herşey iyi gidiyordur canım🙏 umarım hemen dogurursun yavrunu kolaylıkla amin 🌿
Evgin719 Esmaemenova inşallah canım çok sağ ol. Dayanamayıp geldik hastaneye. Sancım çok yok . Bekliyoruz öylece
Nuraslanklc Ay ne güzel Rabbim kolaylıkla sağlıkla doğum yapmayı nasip etsin 😌darısı 2 hafta sonra başıma inşallah 🙈
duygudorukbade Sag salim kucagina al insallah su gelince enfeksiyon riski yuksek oluyo iyiki de gitmissin canim
Evgin719 duygudorukbade antibiyotik yaptılar hemen zaten . Yarına kadar beklicez dedi ebe. Suni sancı falan da vermediler
Evgin719 Damla0x koridorda yürüyorum ara ara. Plates topum yanımda onda bir kaç hareket yapıyorum .bakalım hayırlısı🙏🏻
Ftm-Srgn Evgin719 Rabbim yardimcin olsun canim b3nim de nisanim geldi doktora gittim ara ara sancum var eve geldim sancini evde cek oyle gel dedi insalllah hayırlısı ile saglikli aliriz kucagimiza
Sinif177 Evgin719 benim de suyum geldi ama sancım yok. Siz de nasıl bir süreç işlendi. Bana da suni verilmiyor. Bebek zayıf diye suni veremeyiz dediler.