_zehra_ E.bebek teki indirim sadece internet alışverişinde mı, mağazalarda da geçerli mı aynı fiyatlar .şimdi uygulamayı indirdim beğendiğim çok şey oldu da ona göre gideyim🤗
Yenianneadayi2208 _zehra_ bende çanta aldım ama mağazalarda indirim var mı bilmiyorum.Hatta eşimle akşam konuştuk kalıplar nasıl bilmiyorum sipariş veririz büyük ya da küçük gelir falan diye.Bende durayım şuracıkta
Gulsunn _zehra_ mağazada da var kuzum hatta internetten alıp mağazadan değişim yapabilirsin. Ben de bugün bayağı alışveriş yaptım mağazadan
Pukhett _zehra_ mağazalarda da indirim var ancak tekstil harici etiketlere yazmamislar burda kasada belli oluyor. Bende uygulamayı açıp fiyatlara bakarak aldım
_zehra_ Yenianneadayi2208 hangi çantadan aldınız. Bende baby mom çantasını beğendim. Araba olduğu için çok ta sırtıma takıp kullanmayacağım oyuzden iyisini almaya gerek yok diye düşündüm ama bilemedim yine de 🤷♀️
Minikmucizem_ Yenianneadayi2208 su renkli cantalardansa bende almistim yazin basinda lacivert olanini gayet buyuk ve kullanisli
Yenianneadayi2208 _zehra_ Ben bundan aldım canım.Beğendim de ☺️ Star Sırt Çantası https://www.e-bebek.com/baby-mom-star-sirt-cantasi-p-genbmmucnt012002
_zehra_ Gulsunn tesekkurler kredi karti kullanmiyoruz oyuzden magazadan almam lazim 🤗 yarın gideyim ozaman sağlam bi liste yaptım insallah hepsini bulurum🤣
kirpapatyasiii Gulsunn Bisey sorabilir miyim acaba bende yakin zamanda e bebege gidip alisveris yapacağım biraz toplu olacak 1 gün tek mağaza alışveriş hakkım var 🙈 serklajliyim da o yüzden. Indirim nelerde var ne zamana kadar sürer birde bütün ihtiyaçlarımı karşılayabilir miyim
Davud_moms Pukhett canım battanıyelerde 1+1mi? Ve uygulamadakıların hepsını bula bılıyormuyuz magazada?
_zehra_ kirpapatyasiii e bebek uygulamasını indirip ordan beğendiklerinizi not alabilirsiniz . Işiniz kolaylaşmış ve zaman kazanmış olursunuz 😘
Gulsunn kirpapatyasiii birçok şeyde canım. Zıbınlarda tulumlarda hastane çıkışlarında çoraplarda bezlerde vs. Ama sen uygulamayı indirdiysen telefonuna oradan takip et. Orda indirimde olanlar mağazada da aynı. Ben bir çok eksiğimi aldım.
Yenianneadayi2208 Minik_Hanim hangi battaniye peki ? Link paylaşabilir misiniz ? Güzelse bende almak istiyorum
kirpapatyasiii Handan17 28+6 dayız çok şükür benim durumumum tesadüf eseri 23. Haftada belli oldu acil yapıldı yatıyorum sürekli sadece lavaboya vede 2 hafta da bir doktor kontrolüne kalkıyorum o kadar. Çok şükür iyiyiz ama sabah akşam progestan birde haftada 1 proluton iğne oluyorum. Sen nasılsın kaçıncı haftandasın geçmiş olsun bu arada Rabbim hayırlısıyla kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah 🤗
Seda_123 _zehra_ Magazadada geçerli canım biz bir sürü şey aldık anne bebek çantası indirimdeydi 150 lira üzeri alışverişlerde 30 liraya geliyordu çanta fiyatı kaçırmadım aldım hemen
kirpapatyasiii _zehra_ aslında indirdim de çok dikkatli bakmıyormuşum 🙈 Ben birde alıcı gözüyle bakayım 😅 çok teşekkürler