Merhaba kızlar bu ay eşimle bebek denemesine başlamıştık ilk defa. Bugün adetimin 4. Günü sadece lekelenme var sabırsız olduğum için bir test aldım şimdi yaptım 2 dakika içinde silik bir çizgi var ama adet de oldum. Sizce adetin sonu olduğu içinmi silik çıktı? Testin resmini atmak istiyorum ama nereye atacağımı bilemedim