Busraf44
Biz de bu gece 18 dolduruyoruz 16. Haftamda başladım, ama benim önceden de bi spor geçmişim var yani evde kendim hep yapardım başlarda pek yapmadım temkinli olma açısından şimdi yine yapıyorum yanlızca ağırlık 1-2 kg kullanıyorum daha çok kendi vücut ağırlığımla haraketleri modifiye ediyorum, set aralarını uzun tutuyorum haraketleri daha yavaş yapıyorum.. Haftada 3 gün yapıyorum diğer günlerde esniyorum bol bol, yaptığım mesela squat, lunge, bridge, kick, ama bunları çeşitkendiriyorum tabi, sırt ve omuz çalışıyorum bandım vardı o şekilde.. Çok uzun oldu k.b :)