Hayalmira Merhaba arkaslr 38+5 im gece sol kasıgıma çok kötü sancı girdi 10 sn sürdü sonra geçti sabah kalktım işimi yaptım sonra 8 9 kadar kasıgımda ve belimde aşırı sancı vardı çok kötü agrıyodu aksama kadar surdu şimdi gectı ne belırtısı bu