Gulsahkrbg Korkulacak hiç birşey yok Canım .. neden bilmiyorum ama sezaryeni böyle öcü gibi gösteriyor milletimiz iyileşme sürecide normal Doğumla nerdeyse aynı .. Ameliyat öncesi hazırlıyorlar Canım seni önlük veriyorlar içinde bişey kalmıyor . İçeri alınıyorsun sonra spinalin yapılıyor . O da çok kolay ve ağrısız bir işlem sırtından küçük bir iğne sonra seni yatırıyorlar ve sondan takılıyor . Dr n gelene kadar ameliyat bölgen boyanıyor ve örtülüyorsun . Dr n geldikten sonra 10 dk içinde de bebeğinin sesini duyuyorsun :) Sonra onu kontroller için bi yere alıyorlar bu arada senin dikişlerin atılıyor . Sonra yoğun bakıma alınıyorsun ayakların açılana kadar orada takip ediliyorsun .. Bebeğin bu arada emzirmek için yanına alınıyor :) Ayakların açılıp iyice kendine geldikten sonra odana alınıyorsun ve işte bu kadar :) Bebeğinle yeni hayata hoşgeldin :)