Gul_33 Ben 27+5 deyim bebegimin hareketlerini normlde hissedeiyorm ama baZen bir gnde çok az hissediyorum doktora gttigmde kalp atışı oluyor norml mi anlamadm nette az hareket ederse doktora gidin dio böle olunca korkuyorm bişe mi oldu die
Ebru9360 Gul_33 28+2 haftayim cnm benmde bazen hareket etmedgi oluyo hastaneye gidiyorum herseyi normal cikiyo cok sukur sanirim biraz tembeellikten kaynakli
mermeral Aynıyız hafta ve gün olarak. Benim de öyle oluyor, bazı günler hiç hissetmediğim ya da az hissettiğim oluyor. Bebeklerimiz sakin demek ki. Allah sağlıkla doğmalarını nasip etsin.