3bebe1anne_2021 31 haftaligim diyabet takibi de yaptırdım fakat birşey çıkmadı bebeğin suyu fazlaymış . bunun nedenleri bilinmezmis genelde böyle dedi doktor su fazlaligiyla doğum yapan böyle bir süreç geçiren var mı bilgisi olan varsa sevinirim 😣😣
sonsuzmasalim 3bebe1anne_2021 bendede aynısı olmuştu su fazlalığı vardı, şeker yükleme testi temiz çıkmıştı. Oğlum sağlıkla dünyaya geldi bi sorun olmadı çok şükür🥰
akrky 3bebe1anne_2021 bana da suyu fazla demişti doktor yediğin biseyden kaynaklanmaz dedi 3 gün sonra gittim her şey normaldi fazla dediği günün önceki gecesinde biraz tuzlu yemiştim o etkili oldu çok yüksek ihtimalle tuzu bırak suyu çok iç bebek hareketlerine dikkat et demişti sonrasında zaten normal cıktı dediğim gibi bi anlık bisey bile etki edebiliyor
Uykuclimon 3bebe1anne_2021 21 haftalığım banda önce suyun iyi sonra sanki biraz fazla mı ne dedi ama renkli usg da belli olur dedi 🤷♀️ Üzüldüm yaaa
Rapunzelaaa 3bebe1anne_2021 25 haftalığız bana da suyun fazla yediklerine dikkat et çok şekerli şeyler tüketmişsin sebze ağırlıklı beslen dedi şu an canım çekse de şekerli şeyler yememeye çalışıyorum ama korkuyorum da erken doğum riski falan dedi içim hiç rahat değil 😢
3bebe1anne_2021 akrky bir hafta önce gittim fazlaydı dün tekrar kontrolüm vardı dünde fazlaydı bilmiyorum yememe de dikkat ediyorum etkilemesin diye ama bilmiyorum inşaallah bir sorun çıkmaz
Busesevimcek Banada aynısını demişlerdi 27 haftalıkken erken doğum riski de demişti doktor o günden beri korkarak heran doğrucam hissiyle uyuyorum şuan 33+3 oldum hala aynı korku ve hisle uyuyorum 😐
3bebe1anne_2021 Busesevimcek 😕 hala aynı şeyi mi soyluyorlar bana öyle birşey demedi sadece fazla dedi bir açıklama yapmadı sebebini çoğu zaman bilemiyoruz dedi . bilemiyorum
3bebe1anne_2021 Busesevimcek sizde de oluyor mu bilmiyorum benim alt kisimlarima çok baskı yapiyo bazen de sancı giriyo gibi yerimden hopluyorum baya açıyor bununla.mi.alakalidir