Haticeee 22 haftadayım bugün komtrole geldim doktorum her gün havuç suyu tüket dedi korktum suyu mu azalmış bebeğin dedim yok hayır ileri aşamalar için önlem sadece dedi bazen azalabiliyo azalmaması için önlem amaçlı iç dedi bişey var da bana mı söylemedi korkuyorum😰
Svcnn Haticeee armut ve havuc suynun bebegn syunu.arttrdgni.dymustm hatta gecen bi bardak.dolusu ictm bnmde bebgmn syu yerinde bnde ayni onlem amacli.olsn dedm ictm
Asilduru Haticeee havuç sıkarken bulabilirsen kırmızı pancar da minik bi tane at içine.o da çooook faydalı hatta kanseri bile yenecek kadar.alakası Yok ama katkı olsun dedim.korkma bişey yoktur iyi düşün iyi olsun
Nuranaliayaz1 Haticeee benim suyum az diye 1 bardak içiyorum havuç suyu ama doktora sormadım internetten araştırdığımda da A vitamini de bebeğe zararliymis kafam iyice karıştı doktor bana sadece bol su iç dedi
Haticeee Svcnn ya özellikle sordum azalmış mı neden söylediniz diye yok azalsa bi sorun olsaa söylerim ilerde azalmasın diye önlem alıyorum dedi ama yine de korktum bişey var da bana mı söylemiyo diye
zynpgk Svcnn merhaba nasılsınız sizi görünce yazmak istedim bebeğiniz ne durumda. Benimde dün kontrolüm vsrdı bebeğimin gelişmesi geriye düşmüş moralim çok bozuk 😢
Demir Benim doktorumda içtiğin suyun sıvıların bebeğin sıvısıyla hiç alakası yok demişti.Bebek kendi suyunu kendi üretirmiş idrarıyla.Çok şükür ki suyum iyi,inşallah hep böyle gider🙏🏻Herkesin..
Haticeee Ortada bi sorun yokken niye böyle bi tavsiyede bulundu aklım almıyo ısrarla sordum yok dedi ama korkuyom
Haticeee Esrelf onu da bilmiyorumki belki de öyledir hiç bilmiyorum acaba diyorum yaz geliyo vücutta su kaybı olabilir diye mi dedi kafamda deli sorular🙈
Haticeee Dlktpl günde iki bardak dedi ama saraçoğlu çay bardağıyla diyo sanırım o an su bardağı mı diye sormak da aklıma geldi
zynpgk Svcnn evde artık yatmıyorum dediniz dimi doğru anladım. Çok geçmiş olsun bi daha tekrar etmez inşallah 🙏
Haticeee Nuranaliayaz1 siz kaçıncı haftadasınız? Suyunu az görünce az diye söylüyo o zaman doktor değil mi? İşte ben su mu azalmış dedim yok hayır dedi neden o zaman dedim ilerde azalma olabiliyo önlem amaçlı dedi
Nuranaliayaz1 Haticeee 13 haftadayım evet ultrasonda görünüyor ben şimdi doktora mesaj attım iç derse içeceğim
Haticeee Nuranaliayaz1 ya bende ısrarla azalma mı var dedim yok dedi neden o zaman diyince de yaz geliyo vücutta sıvı kaybı olabilir ilerde azalma olmasın diye önlem amaçlı yapıyoruz dedi bilemedimki ya