Kızlar 40+0 oldum bugün kontrolüm vardı nts de düzensiz sancı dahi çıkmıyor açılma yok rahim yumuşamış sadece ben uzun süre proluton iğne kullandım doktorum şimdi gelmek bilmez demişti bebeğimin suyu iyi doktorum cuma tekrar çağırdı ona göre karar verelim dedi yani kendi sancım hala gelmezse suni sancı mı sezeryan mı mantıklı hep normal istedim yani saatlerce suni çekip sonrasında açılma olmamasından da korkuyorum