eminercp ben Hendek devlet hastanesinde ilk doğumumu yaptım şimdi hastane yeni de odalar iki kişilik ve yeni, ama epidural normal istediğim için özele gidiyorum 2. Gebelikte, birkaç defa gittim Hendek devlet hastanesine bu gebelikte de nst falan için iyiydi odalar falan temiz doktor çok çok ilgili erkek bir doktor, diğer merkeze daha yakın ilçeleri bilmiyorum ama