Ayseelll Merhaba bebeğinizin kilosu boyu ne kadar? Her bebeğin gelişimi farklıdır ama biz en son 33+6da gittik 2600 gram 49 cm dedi doktorumuz sizler nasılsınız 🤗
Ayserkan Ayseelll 33+6 da 2506 gr 47 cm doktorum çok yemememi bu gidişle doğumu zorlastiracagimi söyledi bebeğe kilo aldircak şeyleri az az yemeye başladım
tubizm Ayseelll 35+2 de 2345 gr. ama benim oğluşum biraz geriden geliyor. olmazsa 37. haftada alacak, tansiyon probleminden
Dilos10 Benim 31 haftada 1850 gramdı şimdi 33+2yim ayın 2.sinde var randevum bakalım kaç olmuşuz kilosu iyi mi değil mi diye düşünüp duruyorum bende
tatlicianne Dilos10 bence gayet güzel maşallah, bize 31+6 da 1800 demişlerdi 2 hafta sonra 33+6 da 2342 olmuştu bundan sonra hızlı kilo almaya başlayacaklar merak etmeyin 😇
Ayserkan Ayseelll Olabilir ben normal istediğim için oyle söyledi ayrıca serklajliyim heralde dikislere baskı yapmasından korktuğu için oyle söyledi bilmiyorum. Amaan neyse ya sağlıklı olsun da ☺
Ayseelll tubizm doktorunuz bi sorun diyorsa normaldir ya olsun 37de zaten erken doğumu geçmiş oluyor tansiyon önemli allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤗
Ayseelll Ayserkan evet öyle olunca baskı yapabilir haklısın evet tabi sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil 😊
Ayseelll Giz89 evet genetik biraz da böyle şeyler annenin babanın boyundan kilosundan alıyor çocuklar 😊
nursan1 Ya kızlar sizin bebeklerin kilosu gayet iyiymiş maşallah. Benim bebeğim 33 haftalıkken 1900 gramdı sizinkine göre benim bebeğim niye öyle 😕
Ayseelll nursan1 öyle demeyin önemli olan sağlığı doktorunuz bişey demedi mi bunun için normal diyorsa sorun yok kimi bebek zayıf kimi bebek kilolu doğar