asyaa15 Kızlar bnm karnım baya çıkıyor 6 7 aylık gibi. Sabahları hafifliyo biraz da akşam a dogru davul resmen. Bazılarının daha hic yok bile karnı. Bu cok kilo aldıgımdanmı acaba 😯
Babyone asyaa15 benım fazla bellı degıl ama olcuyrm ben eskı karnıma gore 20 cm artms 😅 aksamları yemektı suydu derken dedıgınz gbı mıdeme dgru sısmıs oluyrm oysa bebekle ne alakası var suan oranın tamamen yemekten oluyo ıstahımızda artıyo bu haftalarda
Elif_buluy Bende oyleyim canim 21 haftaligim sabah karnim oluyorama oyle sis durmuyor ama aksama kadar sisiyorum
asyaa15 Elif_buluy aynen walla canım 😁 böle iri durunca bebekde kilolu sanıyorlar etrafdakiler. Halbuki daha 300 400 gr var yok😃
asyaa15 Babyone walla az yemeye çalısıyorım smdiye kdr 7 8 kilo aldım daha doguma kdrda bi 8 kilo alırsam yandım 😂😂
Babyone asyaa15 daha onumuzde dort ay var nasıl bebekler saglıklı olsunda bende bıraz yedıgıme ıctgme dıkkt edyrm herseyden yemek ıstyrm saglıklı olan bazen asırıya kacyrm demekkı 😂
busra0101 20+3 üm kilo alıyorum ama karnım hala dışarıdan çok belli olmuyor ne zaman büyüyor aceba hızli olarak
asyaa15 busra0101 walla bnm karnom16 da başlamıstı çıkmaya ama o zmnlar gazdan şişiyordu smdi şişsede inmiyor
Tubakazdal Haftadayım 3 kilo aldım karnım biraz çıktı ama insanların anlayabileceği kadar değil genelde hiç belli değil diyor 😀