Beybitooo Kızlar iliskiden sonra karnınızda sertleşme oluyor mu ? Benimki sertleşiyor ve sabaha kadar uyumuyorum stresten bisey oldu diye o yüzden artık iliskiyi kesmeye karar verdim . Normal mi bu durum . 19+3 haftamız
azra34 Beybitooo benim de öyle oluyor. Normal bi süreç. Hatta bebeğe masaj gibi geliyor diye okumuştum bi yerde. Daha küçük haftalarda daha çok oluyordu. 17+2 deyim braz daha azaldı snki o sertleşme.
Emel_11 Beybitooo o esnada bebek toparlıyor kendisini bir süre öyle sert kalıyor ağrı bile oluşturuyor hatta. Ağrı yapıyor. Banyoda uzun süre kalıyorum kimi zaman bebek o an gevşiyor ve rahat bırakıyor kendisini:)
Marinedeniz Karindaki sertlesme nasil birsey acaba? Bende de geceleri sag tarafimda bir sislik ve sertlik oluyor bebek o tarafa geciyor die dusunuyorum korkmali miyim?😑
Beybitooo Hcrslh yani rahatsız olana kadar sıkıntı yok diyorlar ama ben bariz rahatsız oluyorum galiba tam ayırt edemiyorum
Beybitooo Grhn rahim kısalığı olabilir diye ölçüm yapılıyor sürekli erken Doğum riskim vardı ama gayet uzun dedi doktor son gittiğimde onda da sıkıntı yok ama bi kac kişide daha duymuştum bu sertleşmeyi acaba normal mi diye
Beybitooo Emel_11 bende sağ tarafıma veya sol tarafıma dönünce hemen bırakıyor ama neden olduğunu bi turlu anlayamadım
azra34 Marinedeniz küçükmüş daha bebek. Gaz da olabilir. Geçen gece ben kötü oldum. 17+2 yiz bizde. Şişme sertleşme durduk yere. Bi an korktum ama gazmış. 🙈
Marinedeniz azra34 ama cok garip sol taraf normal sagda resmen birsey var gbi yani bebek oldgnu dusundm ben bazen geceleri oluyor cunki her zmn degil
Emel_11 Beybitooo bende de çok oluyor ama doktor aksi bir şey söylemedi bebek öyle yapıyormuş üşütmemeye dikkat edin bol bol su meyve tüketin
Beybitooo Emel_11 yaaa oyle mi öyleyse sevindim sperm de kasiyormus Rahmi sertleştiriyormus o yüzden korunun diyorlar
Emel_11 Beybitooo vala onu duymadım ama benim hem normalde de oluyordu ilk aylarımda ilişki anında da oluyordu şuan bebek büyüdüğü için çok fazla olmuyor yada ben alıştım😀🤷♀️