Selamlar gecenlerlerde silinik gebelik testi hakkinda actigim konu basligina cok destek olarak cevap veren instagramdan da yardimmima kosan herkese cok tesekkur ederim!
Gebeymisim!
Tabi sizzler benden daha iyi anliyorsnuz icinde bulundugumuz durumu.
Regl donemim 14subatti 12martta gebe oldugumu ogrendim tetsle 13martta kan testimte 28cikti beta hcg ve 16 Martta yani reglim 1gun gectikten snra tekrar kan testinde 85cikti. 3gunde 3kat artmis. regl donemiminin 2.gunune gore deger biraz azmis. Simdi yazdklarnizi okudugumda rahatliyorum. Benzer durumu yasayan arkadaslar karamsarsizliga dusmemek adina tebrubelerinizi duymak isterim.
Doktorlara kalsa ilk 3ay gebelikten bile sayilmayacak🙂
Suan 4hafta 3gunluk.
Tesekkurler tekrardan 🙏
Elif