Prensesim2018
Merve2012
1,92 e düşük mü dedi? Naçizane size kendi hikayemle moral ve bilgi vermek isterim. Benim 0,92 değerim 5 yıldır gezmediğim doktor kalmadı. Öncelikle morallerinizi bozmayın lütfen. Bunu çok duyacaksınız (bende duydum önemsemedim) ama gerçekten kafada bitiyormuş. Bana düşük amh ile aşılamanın tutmayacağını bir sürü doktor söyledi. Yanlış anlamayın ama ne profesörlere gittim tek şey tüp bebek dediler. En son İstanbul’a Bülent Tıraş’a gittim duymuşsunuzdur mutlaka adını. Bana amh değerine göre yumurtamın fazla olduğunu, kendiliğimden denememi söyledi. Bakın yabancı bir siteden okumuştum. Amh değerine bakılırken kanın hemen incelenmesi gerekiyor yani beklememesi bu birinci hata ya da kiminin kanında değer düşük ama yumurta sayısı normal çıkıyormuş. Öncelikle araştırın kaç yumurtanız var, gününde yumurtluyor musunuz bunları bilin sonra tedavi olun. Daha uzatmıyayım ama benim çeşitli sebeplerden 2 düşüğüm oldu. Ama hamile kalmama fayda sağlayan çok şey yaptım. Biraz uzun oldu kusura bakmayın sadece sizin durumlarınızdayken yaşadıklarımı biliyorum faydam olursa ne mutlu.