TospikAnne Ben 10 haftalık hamileyim. 5. Haftada mğrendim ve göğüslerim aşırı derecede ağrıyor sızlıyor hatta şişti. Bende iki güne bir banyo sonrası yağlandığım için göğüslerimi de yağlıyorum. Birkaç gündür çok ağrı yok şükütler olsun.
Elifff1601 Kizlar 6 haftalik hamileyim bazi gunler gogsum cok agiriyo bazi gunler agirmiyo sizce bu normal midir
Blue6172 Elifff1601 bende 6+3 2 hafta çok ağrı oldu göğsümde ama şimdilerde az ağrıyor bende merak ediyorum pazartesi doktora gidecem sorarım inşallah bilen biri çıkar o zaman kadarr