Hulya_A Merhaba kızlar, bebek şampuanı , bebek deterjanı ve yumuşatıcı alacam bana önerebileceğini ürün varmı
Suheyla19A Hulya_A canim ben hipp sampuan ve e bebekte satilan baby me sampuan ikisi kimyasal icermeyen sampuan deterjanda dalan granül veya roxy yumuşatıcı kullanmayi sevmiyorum kendi kıyafetlerimde dahi cok nadir kullanirim astim tetikliyor diyolar ne kdar dogru bilmem tabi ama ben kullanmamaktan yanayim
ozgeya Hulya_A Şampuan,losyon olarak Mustela kullanıyorum.Deterjan olarak Duru Granül ya da Hacı Şakir Granül.Yumuşatıcı kullanmıyorum.
bilgihamile Hulya_A Sampuan sebamed aldim. Deterjan olarak granul toz aldim .. Yumusatici bebekler icin zararliymis o yuzden almadm kullanmicam
Serife06ser Hulya_A instagram kullanıyorsanız mühendisinoğlu diye bi sayfa var orda en doğallarını paylaşıyorlar tavsiye ederim bi bakın
Hulya_A papatyam95 yumuşatıcı bebekler için zararlı dediler kızlarda önermiyor bence gerek yok ben yumuşatıcıdan vazgeçtim.
Kubuuu1 Hulya_A şampuan olarak Eyüp Sabri Tuncer alacağım yumuşatıcı kullanmıyorum deterjan olarak da roxy Matik aldım tavsiye ederim