Merhaba kızlar 36+2 haftalik gebeyim ayrıntılı ultrasonda plasenta sircum vallat görünümünde olduğu ortaya çıktı yani plasenta aşadaymıs ve bebekte aşada kasık ağrısı çok oluyo bu durumda olan gebeler varmı ? Erken doğum olurmu sizce Ve zamanla plasenta yukariya çıkarmı?