mucizelerininannesi Dmlmndlsm Selaammmm✋🏻😚😚 19+3 ikiz gebelik 1-5 mayıs beklenen doğum tarihimiz hayırlısıyla inşaAllah💙💙🥰
2kizanasi Beyzanur1995 Benim kızın gelişimi bi hafta önden, sat a göre 18+2 utrasonda 19+2 görünüyor doğum sat a göre 28 Mayıs ultrasona göre 18-19 Mayıs dendi 🥰
_Minikmelegim_ Sakaryadan merhaba 17+5 olduk anneler ilk gebeliğim bebeğinizin hareketlerini sürekli hissediyor musunuz
Nehir66 Dmlmndlsm Mrba canım 19+6 haftalık ☺️ Yozgat’tan ben ☺️Çok şükür iyi gidiyor hamileliğim sen nasılsın nasıl gidiyor hamilelik 🤰
Hulyya Dmlmndlsm 18+5 izmirden selamlar çok şükür iyi gidiyor kaç kilo alındı bu arada bn sadece 4 kilo aldım 🤗
1kirmizibuluut Hulyya 5-6 kilo arası aldım bende 18+6yım sizinle aynı nerdeyse ama çok kilo aldim ya karbonhidrattan