Merhaba bugün kontrolüm vardı son adet tarihime göre bugün 40+1 görünüyorum. Bir ay öncesine kadar doktorum bebeğimin gelişimini iki hafta önden söylüyordu. Şimdi iki hafta geriden 38+5 olduğumu kilosunun 3200 olduğunu söylüyor. İki hafta önce kontrole gittiğimdede 38 haftalık kilosunu 3200 demişti. Farklı bir doktora göründüm peşine oda tam 40 haftalık olduğunu kilosunun 3800 olduğunu söyledi ve sıkı takipte olmamı gerektiğini söyledi haftamın dolduğu sebebiyle. Suyunun alt sınırda olduğunu ve çok dikkat etmem gerektiğini söyledi. Kafam çok karıştı. Kime inansam bilemedim.