Arkadaslar 2 gündür çok şiddetli bel agrısı cekıyorum aynı anda kasık ve bacak agrım var yatamıyorum oturamıyorum yürüyemiyorum bir an bile geçmiyo artık aglıyorum ilaç içemiyorum krem süremiyorum sanki bebegim az hareket ediyo bügün agrım var diemi bilmiyorum yarın doktora gidicem ama bu geceyi nasıl geçircem bilmiyorum bittim tükendim artık son 15günüm kaldı doğuma ama ben bittim takatim yok