Deryannc eğer ki kiracıysanız evinizde küçükse kesinlkle park yatak
her yere rahatlıkla götürebilirsiniz. Büyüdkden sonrada kaldırıp bi yatağın altına koyabilirsiniz .
3 yaşına kadar rahatlıkla kullanılıyor
ama kiracı değilseniz bi odamda kurulu kalabilir sürekli diyorsanız mobilyayıda terch edebilirsiniz. Sonradan oda yapacaksanız baza alıp park yatağı öneririm.
bebek büyüdüğü zaman mobilyayı kaldıramıyorsunuz bir köşede kalıyor