Deletedmom0190 Cz34 oğluma koyacağım isim Yiğit. Kızım da İnci olacak inşallah 🥰 ikizlerimi bekliyorum
nergiz_ Cz34 ikiside çok güzel bende oğluma yiğit yada miraç koymayı çok istemiştim ama eşimle anlaşmıştık daha cinsiyeti belli olmadan önce kızsa ben erkekse eşim koyuc diye ismimiz yağız oldu ama anlamı yiğit 😂😂
tugba_2365 Cz34 çok güzel, Miraç daha nadir bi isim ama Yiğit diyince de hep yakışıklı birini hayal ederim ben😍
Kockbra Deletedmom0190 benimde kızım oluyor Bende inci koyacağım oglum olsaydı Mirza koyacaktım cunkı ilkten erkege benziyor demıstı sonraki ay kız oldugu kesinleşti 😍
gzmuygn Cz34 Bir dizi vardıya sen anlat karadeniz ordan türedi zaten.bizde eşim istedi diziyle alakası yokta onun.İsimlerimizin baş harflerinden oluşuyor sessiz harfleri o yüzden çok istedi 🥰
Cz34 gzmuygn Ben de farklı isim olsun anlamı güzel olsun diye aradım böyle aklıma gelen yiğit oldu ☺️