crkotu peeinatolog ve prof olduğu için gayet normal bu fiyat. Bende riskli gebelik bölümündeyim ıkı hastanede takıbın yapılıyor özelde oparetör doktora gıdıyorum devlette perinatoloji ye gidiyorum o şekilde hallettim canım her ıkı doktorumda cok ıyı. Özelde muane ücretim 150 bı gıttıgımde oduyorum bı gıttıgımde odemıyorum dogum ıcınde 4500e anlaştık. Ankaradayım bende bu arada. Koru hastanesınde çukurambar şubesine soyledı bu fiyat.